לאחר שהותקף קשות • הרב הספרדי של אלעד מחזק את ראש העיר פרוש

דוד לזר | צילום: בועז בן ארי No Comments on לאחר שהותקף קשות • הרב הספרדי של אלעד מחזק את ראש העיר פרוש
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השבוע תקף יו"ר ועדת החינוך של הכנסת ח"כ יעקב מרגי את ראש עיריית אלעד ישראל פרוש ואמר כי הוא כשל, כמו"כ האשים מרגי את פרוש כי הוא "מוביל עם מנהלי המוסדות את האפליה הקשה. צריך לרגשות רגישות וחמלה. אין לא רגישות ולא חמלה. יש שם אטימות. יש ערלת לב של האיש שעומד בראש המערכה".

הערב (רביעי) מקבל פרוש חיזוק רבני מרבה הספרדי של העיר אלעד הרב מרדכי מלכה, "הריני בזאת להצהיר כרב העיר הספרדי" כתב הרב מלכה במכתב "כי אני יודע בוודאות שהוא עוזר ככל יכולתו לכלל המוסדות של הציבור הספרדי בעיר כמו ליתר שאר הציבורים, הוא מטה אוזן קשבת לכל הבקשות והצרכים הנדרשים למוסדות, ואף פעל רבות כדי לפתוח מסגרת תיכון איכותית ומיוחדת לבני האברכים הספרדים".

20151028105253 (1)

לדבריו של הרב הספרדי, "הדברים שנאמרו בטוחני כי הנם שגגה וחוסר ידיעה על המצב האמיתי השורר בעירנו". הוא מוסיף במכתבו קריאה "לחזק את האחדות ושיתוף הפעולה השורר בין כל הציבורים בעיר".

אל תמיכת הרב מלכה, הצטרפו גם רבני הקהילות הספרדיות בעיר שפרסמו אף הם מכתב תמיכה בראש העיר פרוש, "בימים האחרונים מופצים דברי לשון הרע והתבטאויות קשות אודות ראש העיר אלעד הרב ישראל פרוש הי"ו. הדברים נאמרו בטענה כביכול ראש העיר משתף פעולה ומעודד אפליית בנות עדות המזרח".

20151028105253

לדבריהם, "דווקא בימים אלה, חשוב לנו לומר ולפרסם כי ברוך ה' זכינו לראש עיר קשוב ואחראי, אשר שם לנגד עיניו תמיד את הדאגה לתלמידי העיר, מכל העדות. במאמצים רבים הצליח להוביל בנייה רבה של מוסדות קבע מרווחים ונוחים. וסייע ביד הנהלות המוסדות רבות לפתיחת שנת הלימודים בצורה תקינה ומועילה לתלמידים. את פעולותיו הוא עושה ביושר ובמתן מענה לכל המגזרים והעדות בעיר, ללא ח"ו אפליה או הדרה של מי מהם".

לסיום כתבו רבני הקהילות, "אשר על כן באנו לחזק את ידיו לבלתי יירתע מהמלעיזים וימשיך בפעולותיו למען הרבות כבוד שמים ולמען חינוך ילדי ישראל. ויזכה ויראה ברכה מרובה בעמלו אמן".



0 תגובות